Homeمنوعاتقصة قصيرة عن جريمة سرقة بالإنجليزي مع الترجمة

قصة قصيرة عن جريمة سرقة بالإنجليزي مع الترجمة

قصة قصيرة عن جريمة سرقة بالإنجليزي مع الترجمة

قصة قصيرة عن جريمة سرقة بالإنجليزي مع الترجمة وهي من مجموعة قصص قصيرة باللغة الإنجليزية، عوقب لص شاب بتعليقه من الشجرة، وربطت يداه بحبل وسحب الشجرة، وكانت قدمه بالكاد تلامس الأرض، بينما كان يتأرجح ببطء مثل بندول ثقيل، كان العرق يقطر منه على طول الطريق إلى رقبته.

وعظامه تتساقط بين ضلوعه حتى جاحظ، وفي النهاية سقط نصف سرواله بالفعل غارقة من العرق والخوف، تشير الكدمات التي على جسده إلى درجة من الغضب من حوله. كان يعاقب من قبل ما يقرب من عشرة رجال، كانوا راقين وذوي كرامة اجتماعية عظيمة ، والذين أعطوا وقتهم الثمين لتعليم الصبي درسًا كان بحاجة إليه بالتأكيد لمعرفة ما هي نهاية وعقوبة السرقة.

لقد كان حقًا مشهدًا مزعجًا للغاية وقصة تتحدث عن نهاية أي لص.

قصة قصيرة عن جريمة سرقة بالإنجليزي مع الترجمة

It is from a collection of short stories in English. A young thief was punished by hanging him from the tree, tied his hands to a rope and pulled the tree, his foot barely touching the ground. As he was swinging slowly like a heavy pendulum, sweat dripped from him all the way down to his neck, his bones falling between his ribs even protruding, and at the end half of his pants had already fallen soaked in sweat and fear. The bruises on his body indicate a degree of anger around him. He was punished by nearly ten men, who were classy and of great social dignity, who gave their precious time to teach the boy a lesson he definitely needed to know what the end and punishment for robbery was. It was a really disturbing scene and a story about the end of any thief.